Hande Yener - Burdayım mp3 dinle

Hande Yener - Burdayım
-----------------------


nefret war kontrol yok

yürümek varken knuşan çok

bana kızma bn kimseye bna bakma bn kimseye

kısmıyorum gülüyorum bakıyorum geçiyorum (x4)



[nakarat]

burdayım kışkırtıyorum seni

biliyorum delirtiyorum seni

gizlice zehirliyorum seni

kanındayım dolaşıyorum sni



burdayım kışkırtıyorum seni

biliyorum delirtiyorum seni

ruhuna zincirliyorum seni

yerçekimiyim tutuyorum seni



şiir war ironik çok

büyüdüm derken küçülen çok

bana sorma ben kimseye bana uyma ben kimseye



uymuorm gülüorm seçiorm geçiorm



burdayım kışkırtıyorum seni

biliyorum delirtiyorum seni

gizlice zehirliyorum seni

kanındayım dolaşıyorum sni



burdayım kışkırtıyorum seni

biliyorum delirtiyorum seni

ruhuna zincirliyorum seni

yerçekimiyim tutuyorum seni

0 yorum:

Yorum Gönder