Haluk Levent - Yuşa Tepesi mp3 dinle

Haluk Levent - Yuşa Tepesi
------------------------



Hz.yuşa tepesinden

Akşam güneş batarken baktım

Onyedi metre bir peygamber

Bir de yorgun çınarlar dostum



Birden sen geldin aklıma

Düşlerimi sattım rüzgara

Ne kalırsa kalsın yarına



Sensizlik yıkıldı üstüme

Ne günümde ne gecemde

Zehir dolu sancımsın

Yalnızlığımın döngüsünde



Açtım kollarımı çıplak dedin

Kaçtım yollarından korkak dedin

Yaktım ah mevsimleri senin için

Derinden mezarımı kazıverdin



Hz.yuşa tepesinde

Senli benli hayaller kurdum

Afaroz edilmiş bir istanbul

Bir de nankör martılar dostum



Birden sen geldin aklıma

Düşlerimi sattım rüzgara

Ne kalırsa kalsın yarına



Sırtlamışken bedenimi

Bir çingene altın dişli

Boşver dedi hayalleri

Kim kaldı ki benden beni



Açtım kollarımı çıplak dedin

Kaçtım yollarından korkak dedin

Yaktım ah mevsimleri senin için

Derinden mezarımı kazıverdin

0 yorum:

Yorum Gönder