Hakkı Bulut - Ne Yaptım Ben Sana mp3 dinle

Hakkı Bulut - Ne Yaptım Ben Sana
--------------------------------

ömrümün manası..Hayatımın. gayesi.

itraf etsem etmesemde.bunca yıldır

"acaba bu sevgiye değermiydı bu.." dediğim..

Ama.......!

Yinede yüreğimden söküp atamadığım.kalbimin hicran yarası,hicran yarası



min hicran yarasıkeşkede o yılları ,hiç ama hiç yaşamamış olsaydık ve izleri bu
güne taşınmamış olsa idi o günlerin.

keşkede o bakışlarda ,hiç ama hiç birleşmemiş olsaydık ve ruhumu yerinden
sökmemiş olsa idi o güzel gözlerin.



ömrüm.ömrüm.

.Hiç mi manası yok..hiç mi anlamı yok duyduğun bunca feryat bunca
haykırışın.....

kimdir bu be .kimdir.,,Kim :?.hangi nedendir seni benden böylesine uzak
tutan.izahı ne böyle duyarsız davranışın..?

Gittiğin günden beri öylesine koptum ki hayattan.. tutunmak öylesine zor ki
yaşama..

ah... bir bilebilsen nasıl mutluluğa kavuşurum...nasıl can gelir yeniden canıma
.bir anda çıkabilsen karşıma.



Biliyormusun kaderim...bunlar değil,, bunlar değil beni her an ağlatan , zamanlı
yada zamansız ta derinlerden hıçkırtan

Bunlar değil güzel varlığım .vallahi bunlar değil ,bunlar değil bana her gün en
acı ölümlerden de beter ölümleri arattıran



Hani şu bilinmemezlığın şu cevapsızlığın yok mu..

Hani bunca haykırışıma tek bir yanıt dahi vermemezliğin,suskunluğun yok mu..

Beni çıldırtan işte bu bu bu. .budur çocuklar gibi her an ağlatan..

"Burdayım ayattayım ." diyebilmek bu kadar ağır.bu kadar zor mu..?



Öylesine ürpertiyorki beynimde ki endişelerim , hissettiğim korkum,

Ya sen bu dünyada değilmisin...ömrüm,hayatım., varlığım ,ruhum..?

yok yaşıyorsan eğer..bu ne kin... bu ne öfke..ne yaptım ben sana ne.ne.ne..

Allaha revamıdır , böylesine zulm etmen ,taparcasına seni sevene.?



Biliyormusun kainatım .. Bu aşkın sırrını ögrenen belki beni ayıplıyacak,

belki de suçlu görecek.

Herkes kendi değer yarğılarınca yargılayıp..belkide bu adam cehennemliktir
diyecek

varsın desinler be...

Ne çare ki herkes her şeyi biliyor,biliyorda… bilmiyor ruhumun
fırtınasını.kalbimin ağrısını

Herkes her şeyi hissediyor. hissediyorda da...hissedemiyorlar yüreğimde
yarattığın o yangının sonrasını



Beni bir tek sen anlarsın sen sen ..ne çareki sende ya bu dünyada yoksun
bilmiyorsun verdiğin Hasretin ruhumda yarattığı azabın zerresini....

Yada kalbin taş kesilmiş. insafsızca karartıp duruyorsun hergün

hayatımın umut çırasını .... varlığımın yaşam çırasını ....

0 yorum:

Yorum Gönder