Hakkı Bulut - Kıskanıyorum mp3 dinle

Hakkı Bulut - Kıskanıyorum
-----------------------


güneşten gölgeden esen yellerden

bastığın toprağın her zerresinden

boynuna taktığın beyaz inciden

sana selam verip de gecip birinden

ne bileyim işte kıskanyorum

seni elalemden kıskanıyorum kıskanıyorum



kıskanmak askın kanununda var

gercek seven kalbi bu duygu sarar

henüz üç yasında bir kardesim var

seni ondan bile kıskanıyorum

kıskanıyorum kıskanıyorum



güller arasında gülden güzelsin

tanrı kullarının incisi sensin

görünme gözlere nazar degmesin

seni kem gözlerden kıskanıyorum

seni elalemden kıskanıyorum

seni kendimden bile kıskanıyorum



kıskanmak askın kanununda var

gercek seven kalbi bu duygu sarar

henuz uc yasında bir kardesim var

seni ondan bile kısknıyorum

seni ondan bile kıskanıyorum

kıskanıyorum kıskanıyorum

0 yorum:

Yorum Gönder