Hakkı Bulut - Ben Buyum mp3 dinle

Hakkı Bulut - Ben Buyum
------------------------


Ben buyum, ben buyum, ben buyum sevgilim

Ben buyum, ben buyum, ben buyum sevgilim

Ne köşküm, sarayım, ne servetim var

Ne malım, ne mülküm, ne servetim var

Sana bir saltanat vaat edemem ki

Yalnız seni seven temiz bir kalbim var

Ben buyum, ben buyum, ben buyum sevgilim

Yalanla Kuramam aşkın temelini

Allah’tan korkarım aldatamam seni

Yeminler uydurup çalamam kalbini

Aşkın öldürse de mahvetse de beni

Ben buyum seversen canım sana feda

Ben buyum sevmezsen bana de elveda

Razıyım bu ömür böyle göçüp gitsin

Zaten gülmek bana yasak dünyada

İstemem en güzel günlerin zehr olsun

İstemem o güzel gençliğin mahvolsun

İstemem sen beni acıyıp sevesin

İstemem benimle ızdırap çekesin

0 yorum:

Yorum Gönder