Hadise - Aşkkolik mp3 dinle

Hadise - Aşkkolik
-------------------


Aşkın özü sözü bir olmaz mı?

Sana verilen her şey hep az mı?

Havai gönlün akıllanmaz

Bizdeki tavuk komşuda kaz mı?



İçimi çıtır çıtır yedin bitirdin

Kıpırtıları tek tek yitirdin

Benim etim ne ki budum ne olsun

Aşk oyununda kötü ütüldüm



Ah herkes senin olsun

O aç gözün doysun



Sen aşkolik aşkkolik aşkkoliksin

Hem egoist mazoist nevrotiksin

Hım yesinler sevsinler amma

Sen sersefil ve hepten bitiksin



Aklım gide gele yorulmaz mı?

Şu eziyetin ömrüne farz mı?

Zavallı ruhun niye hiç duymaz

Ellerinki söz bizimki caz mı?



Canımı çekip çekip geri getirdin

Kırıntıları tek tek götürdün

Ettiğin ne ki bulduğun olsun

Aşk oyununda beni yitirdin



Ah herkes senin olsun

O aç gözün doysun



Sen aşkkolik,aşkkolik aşkkoliksin

Hem egoist mazoist nevrotiksin

Hım yesinler sevsinler amma

Sen sersefil ve hepten bitiksin

0 yorum:

Yorum Gönder