Grup Tomakinler - Canımı Al mp3 dinle

Grup Tomakinler - Canımı Al
----------------------------
Askima engel olma yar yar yarama
sevemem asla sen bensis yasayabilirsin ama
ben senden koparim sanma yine yarinimda senden baska
kimsem yok yar olmadim sen son birtek sensin yar

al canimi senden baska zaten sevemes
yarali yasarim bu cilem hic dinmez
yar gönlüme atsin var ki sönmez
yalan yalan af olur hasretin hic bitmes

sen benim bebegimsin kiyamadim herseyimsin
beni birakip neden gitdin beni mafetdin
hay bu dertli basim benim nerelere ah giderim
kurdum hüsranlarla beni doldur hayata

al canimi senden baska zaten sevemem
yarali yasarim bu cilem hic dinmez
yar gönlüme atsin var ki sönmez
yalan yalan af olur hasretin hic bitmes

SIIR:
gel desem gelmessin demi
derdime derman olmassin demi
üsüyorum bebegim elimi tut desem tutmassin demi
beni sarmassin demi
sevseydin beni üzmesdin
sevseydin ben böyle acilar cekmesdim
sen beni hic sevmemissin
sevseydin ben hergün ÖLMESDIM

al canimi senden baska zaten sevemem
yarali yasarim bu cilem hic dinmez
yar gönlüme atsin var ki sönmez
yalan yalan af olur hasretin hic bitmes(2)

0 yorum:

Yorum Gönder