Grup Hepsi - Uzatmalarda mp3 dinle

Grup Hepsi - Uzatmalarda
------------------------
bu aşka veda etmenin vakti çoktan gelmisti
bana kalırsa senın içinde hersey daha once bitmisti
uzatmalarda goz yası pismanlık ihanet bera berız ben gidemem sen benı terkett kana kaplı deftere yazdığım bir sen bir ben intikam aldık tutku ofke alıskanlık ve sen ve ben dugumlenıp karıstık ooooooooooooo
sen oyle kendın uçan biri anlaman imkansız ve tabi ben disardan bakınca hanı her zaman kararsız uzatmalarda goz yasi pismanlık ihanet ve bekeklerde yiz delılık her sey anlamsız karakanlı deftere yazdk bir sen bir ben intikam aldık tutku ofke alıskanlık ve sen ve ben dugumlenıp karıstık ooooaoooaooooooaooaooaoa kara kaplı deftere yazdık oo bir sen bir ben intikam aldık tutku ofke alıskanlı sen ve ben dugumlenip karıstıkkkara kaplı deftere yazdık oo bir sen bir ben intikam aldık tutku ofke alıskanlı sen ve ben dugumlenip karıstıkk

0 yorum:

Yorum Gönder