Grup Hepsi - Üç Kalp mp3 dinle

Grup Hepsi - Üç Kalp
--------------------

Karar ver artık kimi daha çok sevdiğine

Kararsız olma sen üzme herkesi

Kalbinde kim var o mu yoksa ben miyim

Bilmek isterim yolumu çizeyim



Sen de üzgünsün bu hayattan hem de nasıl

Bir kalpte iki kalp nasıl yaşanır

İki kişi seven iki defa ölürmüş

Bir kalp yalnız bir kalbi düşünürmüş



Ah sen üzgün ah ben üzgün

O da üzgün yapma herkes de üzgün

Ah sen üzgün ah ben üzgün

O da üzgün yapma herkes çok üzgün



Gözler beni arar kalbin onu düşünür

Tercih yap sonra üç kalp birden ölür

Görülmemiştir böyle aşk inan dünyada

Ne biçim sevgi üç kalp bir arada



Sen de üzgünsün bu hayattan hem de nasıl

Bir kalpte iki kalp nasıl yaşanır

İki kişi seven iki defa ölürmüş

Bir kalp yalnız bir kalbi düşünürmüş



Ah sen üzgün ah ben üzgün

O da üzgün yapma herkes de üzgün

Ah sen üzgün ah ben üzgün

O da üzgün yapma herkes çok üzgün



Ah sen üzgün ah ben üzgün

O da üzgün yapma herkes de üzgün

Ah sen üzgün ah ben üzgün

O da üzgün yapma herkes çok üzgün

0 yorum:

Yorum Gönder