Grup Hepsi - Özgür Değilim mp3 dinle

Grup Hepsi - Özgür Değilim
------------------------
Eren:Ben özgür değilim,hiç olmadım

Yasemin:Ben özgür değilim,hiç olmadım

Cemre:Ben özgür değilim,hiç olmadım(kısık sesle)

Gülçin:Ben özgür degilim degilim

Cemre:nasil olsaydim kredi kartimin borcu vardi.

yani özgürlük bu.



Eren:Özgürlük mü? kimmis özgür?

Az bileni gezdirir, cok duyani bezdirir.

Her manada ucmaktirki gel gör kuslarin dili yok.



Yasemin:Özgürlük mü? kimmis özgür?

Az bileni inandirir da, cok duyani güldürür pek.

Her manada yalnizliktir

Gel gör reklam bu ucmuyor.



Cemre:Papaganlar hep konusur, sahibinin yalancisi.

E her kanatla uculmazki, bazisiyla hep düsersin.



Güçin:Ben özgür degilim,değilim,değilim,hic olmadim,

Ben tutsak değilim, hiç olmadım.

Beraber:Ben üzgün değilim, çok ağladım.

Ben özgür değilim ,nasıl olsaydım

Kredi kartımın borcunu ödedim

ÖZGÜRLÜK BU!!!

0 yorum:

Yorum Gönder