Grup Hepsi - Olmaz Oğlan mp3 dinle

Grup Hepsi - Olmaz Oğlan
-----------------------
Amanın da amanın kim gelmiş

Eski sevgilim gelmiş

Sütü sıcak içmiş belli

Gezmiş görmüş öğrenmiş



Tok evin aç kedisi

Aferinin delisi

Ben seni nazlatamam

Bulunur yenileri

Ağa takılır biri

Ben seni paslatamam



İyi kötü hoşsun hala

Buralarda harcanma

İyi kötü hoşsun hala

Buralarda paslanma



Hiç bana bakma olmaz oğlan

Sen kendine ısmarlan

Hiç bana bakma olmaz oğlan

Başkasına yuvarlan



E hadi canım hadi ama dışarı

Hayat işte cıss yapıyor adamı

İyi kötü hoşsun hala

Buralarda harcanma



E hadi canım hadi ama dışarı

Hayat işte cıss yapıyor adamı

İyi kötü hoşsun hala

Buralarda paslanma



Sen beni sevdiğine inandırma

Sen önce kendini inandır

Ben sevilemeyen biri değilim ki

Anlatıyorsun yıllardır



Hiç bana bakma olmaz oğlan

Sen kendine ısmarlan

Hiç bana bakma olmaz oğlan

Başkasına yuvarlan

0 yorum:

Yorum Gönder