Grup Hepsi - Hep Bana mp3 dinle

Grup Hepsi - Hep Bana
---------------------
Sebepsiz yere gitmedinki sen

Boşluğa beni koydun bilmeden

Yüzüme vuran boğaz rüzgarı

Hiç soğuk değil sensizliğinden

Kendini görmek ne acı

Yok olmuş hayallerin çıkmazı

Anlamak çok zor değil

Farkı yok aslında sonların

Bana bana hep bana

Ayrılıklar hep bana

Gidenlerin ardından bakakalmak hep bana

Bakakalmak hep bana

Korkumdan değil güçsüzlüğümden

Kaçtım her zaman geri dönmekten

Kısacık yolun ne kadar uzun

Dalgalarla ben şimdi sarhoşum

Kaybeden bir tek ben miyim

Yok olan inancımı neyleyim

Son bir kez ağla bana

Gözyaşın sulara karışsın

Bana bana hep bana

Ayrılıklar hep bana

Gidenlerin ardından bakalmak hep bana

Bakakalmak hep bana

Bana bana hep bana

Ayrılıklar hep bana

Gidenlerin ardından bakakalmak hep bana

Bakakalmak hep bana

Bana bana hep bana

Ayrılıklar hep bana

Gidenlerin ardından bakakalmak hep bana

Bakakalmak hep bana

0 yorum:

Yorum Gönder