Grup Hepsi - Beni Kategorize Etme mp3 dinle

Grup Hepsi - Beni Kategorize Etme
----------------------------------
Beni kategorize etme

Benle oynama

Yaftayı yapıştırıp

Bana isim koyma

Karikatürleştirme beni

İlahlaştırma

Tabulaştırma sakın tabulaştırma



Ben seni öyle sevdim öyle sevdim

Ben seni öyle sevdim böyle mi sevdim



Matematiklaştirme beni çarpma, bölme

Toplama, çıkarma sakın beni hesaplaştırma

Mekanikleştirme beni otomatiklaştirme

Yarıştırma sakınonla bunla karşılaştırma



Ben seni öyle sevdim öyle sevdim

Ben seni öyle sevdim böyle mi sevdim



Sıkıştırıp tıkıştırma beni depolaştırma

Duygularım yok oldu yüreğimi nasırlaştırma

Beni demoralize etme depolitize etme

Her işten kaçar oldum beni illegalize etme



Ben seni öyle sevdim öyle sevdim

Ben seni öyle sevdim böyle mi sevdim

0 yorum:

Yorum Gönder