Grup Hepsi - Aşk Her Şeyi Affeder Mi? mp3 dinle

Grup Hepsi - Aşk Her Şeyi Affeder Mi?
------------------------------------
Aşk herşeyi affeder mi
Dersin zamanla geçer mi
Güzel günlerin hatrına
Aşk herşeyi affeder mi

Çok üzgünüm istemeden
Seni dün gece aldattım
Kim olduğu mühim değil
Sana bağlanmaktan kaçtım

Çok üzgünüm istemeden
Bir bakışa aldandım

İnan bana bütün sabah
Pişmanlıktan ağladım

Aşk her şeyi affeder mi?
Dersin zamanla geçer mi
Güzel günlerin hatrına
Aşk her şeyi affeder mi?

Aşk her şeyi affeder mi?
Dersin zamanla geçer mi
Güzel günlerin hatrına
Aşk her şeyi affeder mi?

Çok üzgünüm istemeden
Seni dün gece aldattım
Kim olduğu mühim değil
Sana bağlanmaktan kaçtım

Çok üzgünüm istemeden
Bir bakışa aldandım
İnan bana bütün sabah
Pişmanlıktan ağladım

Aşk her şeyi affeder mi
Dersin zamanla geçer mi
Güzel günlerin hatrına
Aşk her şeyi affeder mi

Aşk her şeyi affeder mi
Dersin zamanla geçer mi
Güzel günlerin hatrına
Aşk her şeyi affeder mi


İsteksiz olmadı farkettim
Yaşlarım akmadı yalan söyledim
Aşk beni affetmez sen söyledin
Derdime tasama cevap verdin

Korku değil aslında pişmanlık
Bağlılık bu oyun da bir aptallık
Kumarbaz ruhumla seni aldattım
Bu oyunu aslında ben kazandım

Aşk herşeyi affeder mi
Dersin zamanla geçer mi
Güzel günlerin hatrına
Aşk herşeyi affeder mi

Aşk hep bizi es geçer mi
Derdim tasama çare olur mu
O gece olanların her biri
Affedilir ve gelir geçer mi

0 yorum:

Yorum Gönder