Grup Gündoğarken - Ağlıyor İstanbul mp3 dinle

Grup Gündoğarken - Ağlıyor İstanbul
-----------------------------------
İkindi vakitlerinde akşam sefaları

Kapı muhabbetlerinde komşu cefaları

Yan gelip de yattığım taşlar

Sabaha karşı camlarda sarhoş nidaları

Etine dolgun dulların genç kız edaları

Yem verip sevaplandığım kuşlar.



Ağlıyor İstanbul ağlıyor kalbim

Ağlıyoruz ben sessiz İstanbul sessiz

Ağlıyor İstanbul ağlıyor kalbim

Ağlıyoruz ben sensiz İstanbul sensiz



Duvarlardan silinmiş elin tenin kokun

Besbelli unutulmuş yolu İstanbul’un

Selamı kesti arkadaşlar

Ağlarım odalarda ben kendi halime

Sen karşı kıyılarda İstanbul nafile

Böyle mi biterdi eski aşklar



Ağlıyor İstanbul ağlıyor kalbim

Ağlıyoruz ben sessiz İstanbul sessiz

Ağlıyor İstanbul ağlıyor kalbim

Ağlıyoruz ben sensiz İstanbul sensiz

0 yorum:

Yorum Gönder