Grup 84 - Olmuyor mp3 dinle

Grup 84 - Olmuyor
----------------
Baktığım her yerde seni görmekten çok sıkıldım

Biraz bunaldım elimde mi belki de alıştım

Eskisi gibi olamam artık inan çok değiştim

Biraz kırıldım biraz gücendim inan vazgeçmedim



Bırak dedim alev alsın herşey

Kaçamazsın

bu yangında seni kim söndürür bilemem ama

Yine zararlı çıkan sen olacaksın!!!



Olmuyor sesim çıkmıyor yine

Olmuyor tenim uymuyor yine...yine



İçimde hala bir sıkıntı var sebebini bilmiyorum

Biraz gürültü, rutin yaşantı değerini anlıyorum

Eskisi gibi olamam artık; inan çok değiştim

Biraz kırıldım, biraz gücendim, inan vazgeçmedim



Bırak dedim alev alsın herşey kaçamazsın!!

bu yangında seni kim söndürür bilemem ama

Yine zararlı çıkan sen olacaksın!!!



Olmuyor sesim çıkmıyor yine

Olmuyor tenim uymuyor yine...yine

0 yorum:

Yorum Gönder