Grup 84 - Dört Duvar mp3 dinle

Grup 84 - Dört Duvar
--------------------

Ne olur durma git

Ne olur korkma git

Ne verdin ki bugüne kadar bana acıdan başka



Ne olur bakma git

Ne olur sorma git

Korkuyorum bi daha baştan başlamaya



Giderken bıraktığın tek fotoğraf

Seni bana anlatmazki,

Seni bende yaşatmazki



Giderken bıraktığın bir kaç anı

Seni bana anlatmazki

Seni bende yaşatmazki



Sevdiğim bir kaç kadını,

Sana ait hayatımı

Herşeyi alıp gittin



Yaşadığım heryer dört duvar

Hepsinde senle bir koku var

Onları silip gittin



Gidecek yerim olsa

İnan ki beklemem

Ama bildiğim heryer sana çıkacak nasıl olsa

Yarını beklemem

Dur öpme ne istemem

Korkuyorum bi daha baştan başlamaya



Giderken bıraktığın tek fotoğraf

Seni bana anlatmazki

Seni bende yaşatmazki



Giderken bıraktığın bir kaç anı

Seni bana anlatmazki

Seni bende yaşatmazki



Sevdiğim bir kaç kadını

Sana ait hayatımı

Hepsini alıp gittin



Yaşadığım heryer dört duvar

Hepsinde senle bir koku var

Onları silip gittin



Sevdiğim bir kaç kadını

Sana ait hayatımı

Hepsini alıp gittin



Yaşadığım heryer dört duvar

Hepsinde senle bi koku var

Onları silip gittin

0 yorum:

Yorum Gönder