Gripin & Emre Aydın - Sensiz İstanbul'a Düşmanım mp3 dinle

Gripin & Emre Aydın - Sensiz İstanbul'a Düşmanım
-----------------------------------------------
Kelimelerden alacaklı bir sağır gibi

İçimi döktüm bugün, yokluğunla konuştum

Tutsak gibi, enkaz gibi, kendim gibi

İçimden çıktım bugün, içimle kavuştum



Yüzünü ilk kez gören bir çocuk gibi

Gördüm kendimi gördüm

Kırıldı ayna paramparça

Paramparça ne varsa kadınım

Yokluğunda kaç damla gözyaşı eder adın

Ne olur, gel, gel, gel, gel

Ben sensiz İstanbul'a düşmanım.



Kestiğim ümitlerden yelkenler yaptım ama

Yokluğunda ne gidebildim ne de kaldım

Gerçek miydi tutunmaya çalıştıklarım

Hediye süsü verilmiş ayrılıklarım



Kaybetmenin tiryakisi bir çocuk gibi

Sustum, kendime kızdım

Kırıldı ayna paramparça

Paramparça ne varsa kadınım

Yokluğunda kaç damla gözyaşı eder adın

Ne olur, gel, gel, gel,gel

Ben sensiz İstanbul'a düşmanım

0 yorum:

Yorum Gönder