Eylem - Yalnızım mp3 dinle

Eylem - Yalnızım
------------------
Kaybeden kaybeden yine biz

Sarsılan sarsılan yine biz

Kalp kıran kalp kıran yine biz

Sevgisiz kalıp kaybeden yine biz



Yine biz ...

Yalnızım yalnız ...



Ellimdeki varken sıkı tutmasını bilmedim

Sende benim gibi pişman mısın pişman dertli

Gözler hiç doymuyor ki karanlık doğdu bak benim içime

İnsanlık sardı bir yanımı bir yanımı yalnızım çok yalnız



Satılığa koymadan ben satmışım

Bir küçük mutluluk için aldan aldan aldanmışım

Aldanmışım... ah...



Aklını başından aldı yarın kaldın tek ne olacak senin halin

Beni hiç görmez sandın oldun alim

Vicdan teki döner zalim

Bak bu derler, gösterirler, yanık kalpler,

Yandı her yer, çabuk terler

Ağlar bulutlar söndürürler öldü derler

Gözü kimseyi görmez oldu durdu zaman geçmek bilmez dinmez

Kanayan yara sardım dinmez

İçimdeki sızı bitmez

Onun dilinden mecnun anlar

Yürek dağlar yetim bulutlar

Hep birbirini sorgular buldular kopardılar

Ama birden bire yok oldular



Yalnızım yalnız ...



Satılığa koymadan ben satmışım

Bir küçük mutluluk için aldan aldan aldanmışım

Aldanmışım... ah...

0 yorum:

Yorum Gönder