Eylem - Mız Mız mp3 dinle

Eylem - Mız Mız
----------------
mız mız sevgilim çok sexisin

mız mız sevgilim çocuktan betersin

bir gidip gelirsin ne istersin?

mız mız olupta beni kaybettin!



hani beni sevdiğini sanacaktım

beni sıkı sıkı tutup benim olduğunu anlayacaktın

gökyüzünden yıldızları alacaktın

günden güne sevgimiz artacaktı

ben sana sen bana tapacaktın

hiç sanmam fazla kalayım

senin gibi mızmız, mızmızla ee

mızmızlaaa...



mız mız sevgilim çok sexisin

mız mız sevgilim çocuktan betersin

bir gidip gelirsin ne istersin?

mız mız olupta beni kaybettin!!



bu saçma yalanlardan ben usandım

-aslında ben seni çok şımarttım

yalan laflardan ben dinleyip dinleyip ben bıkmışım

-ama sende şaştın hep dırdır yaptın!

sende attın attın bol keseden attın

canın birtanesi bile tutmadı

hiç sanmam fazla kalayım

senin gibi mızmız, mızmızla ee

mızmızlaaa...



mız mız sevgilim çok sexisin

mız mız sevgilim çocuktan betersin

bir gidip gelirsin ne istersin?

mız mız olupta beni kaybettin!!!

0 yorum:

Yorum Gönder