Engin Nurşani - Gülom mp3 dinle

Engin Nurşani - Gülom
----------------------
Bu gecede uykuları boldum gulom gulom gulom senin için

Terk etmedim bu diyarı Kaldim gulom gulom gulom senin için

Kaldim gulom gulom gulom senin için

Kaldim gulom gulom gulom senin için

Terk etmedim bu diyarı Kaldim gulom gulom gulom senin icin

Kaldim gulom gulom gulom senin icin 2x



Simdi senden çok uzakta

ne olduysa oldu haktan

Bıraktığın son duraktan geldim gulom gulom gulom senin icin

Geldim gulom gulom gulom senin için

Geldim gulom gulom gülom senin icin

Bıraktığın son duraktan geldim gulom gulom gulom senin icin

Geldim gulom gulom gülom senin icin 2x



Nursanide hal kalmadi

Tutacagim dal kalmadi

Gecti bahar gul kalmadi

Soldum gulom gulom gulom senin icin

Soldum gulom gulom gulom senin icin

Soldum gulom gulom gulom senin icin

Gecti bahar gul kalmadi

Soldum gulom gulom gulom senin icin 2x

0 yorum:

Yorum Gönder