Emre Aydın - Kim Dokunduysa Sana mp3 dinle

Emre Aydın - Kim Dokunduysa Sana
--------------------------------
Yapma , dokunma

Kim dokunduysa sana ... ona git

Nerde unuttuysan beni ... orda kal

Ezdirmem kendimi sana



Yaptım çünkü aşık oldum deme , konuşma

Ona öyle demezler buralarda

Alem inansa sözüne ben inanmam



Beş para eder mi varlığın ?

Ki yokluğun beni acıtsın

Alem eğilsin önünde , ben eğilmem



Yapma , dokunma

Kim dokunduysa sana ... ona git

Nerde unuttuysan beni ... orda kal

Ezdirmem kendimi sana



Sen öğrettin bana ağlamayı

Başıma yastık basıp hıçkırmayı

Alem affetse seni ben affetmem



Onlar gibi değilim ben

Adam olmadı hala benden

Adam kölen olsun senin , ben olmam



Yapma , dokunma

Kim dokunduysa sana ... ona git

Nerde unuttuysan beni ... orda kal

Ezdirmem kendimi sana

0 yorum:

Yorum Gönder