Emre Aydın - Dayan Yalnızlığım mp3 dinle

Emre Aydın - Dayan Yalnızlığım
-----------------------------
Dayan Yalnızlığım



Karla karışık yağar hüzün

Üstüm başım hep uzun kollu

Benden iyi bilirsin

Anlatmama lüzum var mı ?



Gözlerim senden sonra

Hep parçalı bulutlu

Sen de baksan görürsün

Bakmaya yüzün var mı ?



Mutlu muyduk ki ? Sade nefes aldık

Bıktım artık uzatma, yaslan bana ağla



Kal yanımda böyle sonbahar gelince

Soysuzlar içinde kalma yalnızlığım

Bak yenildik işte

Zamanı gelince kalkarız belki de

Dayan yalnızlığım



Uzun yola gitmeden

İki koltuk ayırttım

Seninkisi cam kenarı

Sormana lüzum var mı ?



Farkı yok ki geçmişten

İlk kez görmüş değilsin

Hiç kuraya girmeden

Hep kısa çöpü çekmişsin



Mutlu muyduk ki ? Sade nefes aldık

Bıktım artık uzatma, yaslan bana ağla



Kal yanımda böyle sonbahar gelince

Soysuzlar içinde kalma yalnızlığım

Bak yenildik işte

Zamanı gelince kalkarız belki de

Dayan yalnızlığım

0 yorum:

Yorum Gönder