Ege - Dudaklarınla Isıt Beni mp3 dinle

Ege - Dudaklarınla Isıt Beni
-----------------------------

çok uzak yollardan geldim

dudaklarında uyut beni

kendimle savaştım yenildim

kollarında avut beni



Çok uzak yollardan geldim

dudaklarında uyut beni

kendimle savaştım yenildim

kollarında avut beni



isyan etme ne olursun

bu halimle sev beni

çok üşüdüm çok yorgunum

dudaklarınla ısıt beni



isyan etme ne olursun

bu halimle sev beni

çok üşüdüm çok yorgunum

dudaklarınla ısıt beni



sanma ki korkak ya da acizim

ya sev ya da unut beni

bu aşk çok yordu halsizim

ya gönder yada tut beni



sanma ki korkak ya da acizim

ya sev ya da unut beni

bu aşk çok yordu halsizim

ya gönder yada tut beni



isyan etme ne olursun

bu halimle sev beni

çok üşüdüm çok yorgunum

dudaklarınla ısıt beni



isyan etme ne olursun

bu halimle sev beni

çok üşüdüm çok yorgunum

dudaklarınla ısıt beni

0 yorum:

Yorum Gönder