Ebru Gündeş - Gidiyorum mp3 dinle

Ebru Gündeş - Gidiyorum
----------------------
Ne çok üzülmüşüm sevinçlerimden çok

Ne çok ağlamışım gülmek yabancı

Kaderin eline bırakıp kendimi

Harcadım ömrümü kader yalancı



Belli ki sen de gideceksin

Gözüm yollarda

Belli ki ben de solacağım

Bu ilkbaharda



Gidenlerden intikam

Senden önce ben



Gidiyorum

Sözlerimde bir sen varsın

Bir de umutlarım

Gidiyorum

Ellerimde bir yanlızlığım var

Ve bir de gözyaşlarım(2)



Gitme desene ne olur



Belli ki sen de gideceksin

Gözüm yollarda

Belli ki ben de solacağım

Bu ilkbaharda



Gidenlerden intikam

Senden önce ben



Gidiyorum

Sözlerimde bir sen varsın

Bir de umutlarım

Gidiyorum

Ellerimde bir yanlızlığım var

Ve bir de gözyaşlarım(2)



gitme desene ne olur

gitme desene

0 yorum:

Yorum Gönder