Dj Yıldırım - Bebeğim mp3 dinle

Dj Yıldırım - Bebeğim
--------------------
Gözlerimin İcine Daldıgında

Hani Bi Tanem Demiştin Ya

Neden Bitti Bu Rüya neden

En büyük aşkım Söyle Bana

Hani gözlerim bayılırdın

Hani Bakıslarıma hastaydın

ne olursa olsun Ama Ne olursa olsun Beni Yalnız Bırakmazdın..





Yine Başlıyorum Sözlerime

Ayrılık Oldun Tekrar Ederdim Hep Terk ettin

Neler Bıraktın Arkandan Söyle Sevdigim

Benim Yerime Özür Dilesene Sendin beni Terk Eden

Benim Yerime baskasını Sevcen

Yüregimi Kalbimi Hayatımı Yıktın

Biliyorsun Tek Tanem Sensin...ama Sen Kırdın Yine Beni Delicesine

Bedenim Durmasın arasın Gözlerim Seni istesin

Seni benim kadar Sevenler Sana benim kadar hasret kalsın

Engebeli Yıldız kayarken Dilek Tutmuşum Bir Keresinde Yazımda.

Ben Sevgimi bulmuşum ilacım olabilir miisin.Adımı Bilmedin Bekledim Gelmelisin

Yorulmuşsun bu yüzden büyülüdür Kıyısında Yaşamayı Seyrettigim Bu Yüzden
büyülüdür Aşkım Sana olan bu büyük Sevgim



Engebeli Yıldız kayarken Dilek Tutmuşum

Bir Güz Yağmurunda Gözlerimi unutmuşun

Zaman Geçmiş Tek kalmışız..

İkimize olan aşkımız demek Sevmek yokmus ikimize

Sanki Örnek Var mı Sevgimize aşkından erirsem Bir gün Gebersem

Acık olan alnım yine Acık kalacak..Şerefizin Güzeli bir gün Sana Sevda edersem

Bilsem ki başımı Cellat alacak...





(3x)Sen Sevdigimdin,Bebegimdin,Neden ayrıldık,Sen Tutamadıgım Cicegimdin Bir
Tanem Neden Neden ayrıldık



Sana Olan yeminim.sana olan bu büyük büyük derdim

İcimde ne warsa Hepsi senin.Sana ait bu Solmuş Kalbim

Simdi Nerdesin Kim Bilir nerelerde Kimin Kollarında Kimlerlesin

Acaba Başkaları da sana benim verdigim Duyguları Verebilirmi

Acaba Başkaları seni benim kadar sevebilirmi

Seni aklından Cıkartamayıp yinede Unutabilir mi_?



Sen Sevdigimdin bebegimdin Söyle bana Neden ayrıldık

Sen Tutamadıgım Cicegimdin.Bir Tanem Söyle benim Herşeyim.Hayatım canımdın
kanımdın

Acaba Bu Güzel Aşkımızı Neden yıktık Bu kadar mı Cabuk Bıktık

Buna inanamam Bebegim Bizim Aşkımız Ebedi Olmalıydı Demiştin

Evet bunlar Senin Sözlerin

Hani bana Seni Seviyorum Dedigin Günlerin





Dj Yıldırım - Miss Yıldız Ve MC Karakule

0 yorum:

Yorum Gönder