Dj İntikam - İsyanlarım Sana mp3 dinle

Dj İntikam - İsyanlarım Sana
---------------------------
Bakma bana öLe derinden yaktın beni
yine son sözLerinLe
içimden kanayan Bu KaLbimLe
sana sesLeniyorum
Yürekten seviyorum seni
öLümcesine seveceqim
Kimse Bozamaz yeminimi
öLe bakıp dalma gözLerimin içine

Düsünsürdü Yine beni son sözLerin
Ne oLur duy sevdiceqim
AnLa bu Feryadımı isyanımı sana oLan büyük Askımı
yok oLusun beni yanLız Bırakısın
öLe Masum Masum terkedişin
sensizLik içimde büyük acılar bıraktı

GözLer yaLan söLemez senın için aqLiyorum
Bu yürek seni sever baskasını sevemez
Duy sevdiceqim isyanım sana
Agliyorum suan, sen gormesende
Seviyorum hala deli gibi, sen bilmesende...
Çokmu sey istediqim senden söLesene

Sensizlik benim icin, olumlerden olumdur sevdam
Gelde gozyaslarimi sil,
bana birkerecik olsun tatli tatli gul ne olur
Öyle ozledimki seni
GünLerim aqLamakLa gecer
isyanım senın gibiLere
Gün geçtikçe eriyorum sensizLik bana haram
sende birgün binLercekez aqLarsın
Sensizlik bana cehennem azabi gibi geLir
Bilemezsin sevdigim cektiklerimi
UmutLarım tükenmek biLmiyor
çünkü seni deliLer gibi seviyorum.


BirzamanLar Askimizi inan herkes kıskanırdı
Söle simdi Birden Bire Bu AyriLik Nerden Çıktı
Sen Benim Tek Sevdiğimdin Umudum Herşeyimdin
Hiç Allahtan Korkmadınmı Beni BöLe Koyup Gittin
Sen Benim Tek Sevdiğimdin Umudum Herşeyimdin
Hiç Allahtan Korkmadınmı Beni BöLe Koyup Gittin


ALLAHIM
Ne olur onu birdaha alma benden
Onsuz yasamayi, onsuz nefes almayi bana birakma
Ayrilik olumdende zor gelir bu cana.
Dayanamam birdaha !
Sana agladigim her gece, ômrûmden ômûr gôtûrûrdû...
O guzel gozlerini goremedikten sonra,o eLlerini tutmadıktan sonra
Birak Kara kefenler sarsin beni !
Ben bu hayatta neyi kaybettim biliyormusun birtanem?
Yurekten sevdigim icin, herkesi kendim gibi bildigim icin
Bugune kadar herkes vurdu, zoruma gitsede dayandim
Ama dayanamadigim beni yanliz biraktigin
HayeLinLe yasamak zor geLir Bu Cana
senın hasteretin tüketti Bu Canı
yeter artik sevdiceqim gitme uzakLara
Dolu dolu gozlerimle agliyorum sana
Akan gozyaslarimla yaziyorum sana
Akan her damla gozyasim , sondurur butun alevleri
Gozyaslarim bir alevi sonduremedi,
oda sana olan askimin cilesi
Seninle yasayamadim sevdigim ama, inan senin icin ôlebilirdim
Sensizlik bana sadece gozyasi birakti.
Canimi istesen verebilirdim
Cankurban sana diyebilirdim

Bu sevgim bu isyanın sana sevdiceqim


Yeahh Armağanım oLsun yürekten sevenLere 2007 Dj intikam

BirzamanLar Aşkimizi Sevgimizi inan Herkes Kıskanırdı
Söle şimdi Birden Bire BU ayrıLık Nerden çıktı
Beni Bölesine Bırakıp gitmek söle nerden çıktı
Sus sus Konusma Bilmiyorsun bebeğim ne hallerdeyim
seni neden bu kadar özlediğimi belki istemediğin gün geLdiğinde
Gözlerinin önünde cansız bedenimi görmeni acı çekmeni
Ama sunu biLmeni istiyorum
inşallah birgün sende deliler gibi seversin
inşallah birgün sende binlerce kez ağlarsın
Bu acıyı tek ben deyıL inşallah sende bir gün sende yaşarsın

Sen Benim Tek Sevdiğimdin Umudumdun Herşeyimdin
Hiç Allahtan Korkmadınmı Beni BöLe Koyup Gittin

0 yorum:

Yorum Gönder