Dj Ates - Yalan Sevgilim mp3 dinle

Dj Ates - Yalan Sevgilim şarkı sözleri
--------------------------------------
yemini sen bozdun gunahi senin
dunyami kararttin zalim sevgilim
sozumde hep durdum sucum ne benim
kalbimi kanattin yalan sevgilim

yemini sen bozdun
sozumde hep durdum.. sozumde hep durdum
sucum ne benim...

[Oguz]
bos hayal icinde sana bakar bu gozlerim
derindedir yerin bu kalbimin icinde sakli gozlerin
aglar iken duyamadim soyle neydi nedenimiz
derinden yaraladin bu kalbi simdi kaldi caresiz
yeminle baslamistik sence kim sozunde durmayan
nedensiz ayrilik budur sen degil mi suclayan
kefilsiz aski baslatanda var hata hep can sikan
onlem almaliydim cunku sendin hep kazik atan
ilgisiz olan sozde benmisim
sus lafimi kesme sevmiyordun madem
beni artik gormesen
telafisiz hatalarin birikti sansin yok daha
idare ettim her seferde bende insanim anla
gunahi sende kaldi sen acimasiz yemin bozan
tanimadim bi anda nankor arkamdan kuyu kazan
biktim artik bitsin artik ben pes ettim artik bak
yukarda Allah kork biraz islah etsin cok yazik

[03 Mustafa]
yemini sen bozdun gunahi senin
dunyami kararttin zalim sevgilim
sozumde hep durdum sucum ne benim
kalbimi kanattin yalan sevgilim

yemini sen bozdun
sozumde hep durdum.. sozumde hep durdum
sucum ne benim...

[Oguz]
elime bir kalem kagit mecal yeterse yazarim hep
sayfalarca karaladim ve silemem artik cok sebep
gecelerim karanlik bir okadarda yalnizim
sigara dostum oldu ve hicde dagilmiyor efkarim
bosuna cabala onca yil ve ustelikte terkedil
bence kisiligin yuzunden kaldim iste sersefil
tek basima derbeder su halimden kime ne
zalimin biriyle mazimi doktum karadenize
sabahlar oldum artik uykular firari
der ve sen soyut iken bende bir somut beden
neden olum denince bir cekinme olmuyor
asil yasam derinden korkutan
ve sevdim bir kez yok mu beni kurtaran
hayallerim yikildi bir
umutlarim tukendi iki
bak sevginde bitti uc
birakip gitmende dort
goller yanlis oldu bir gecerli nedenin olmaliydi
hemde sozunu tutmayanda ben olmaliydim ama...

[03 Mustafa]
yemini sen bozdun gunahi senin
dunyami kararttin zalim sevgilim
sozumde hep durdum sucum ne benim
kalbimi kanattin yalan sevgilim

0 yorum:

Yorum Gönder