Dj Ateş -Seni Kalbime Gömerim mp3 dinle

Dj Ateş -Seni Kalbime Gömerim
-----------------------------
varlığın bana yetmiyorken yokluğuna dayanamam
sen beni bir gün unutursan inan ben yaşayamam
ellerini tutmasam
gözlerine bakmasam
saçını da okşamasam
ölürüm ölürüm ben o zaman
NAKARAT
seni seviyorum
seni istiyorum
seni bekliyorum
sensiz olamıyorum
sen benim aşkım
sen benim canımsın
yüreğim senindir
bedenimde kalsın

ölürüm ben senin yolunda
ölmezsem girerim koynuna
sevdim seni bir kere
ölürüm ben senin uğruna
seviyorum seni hem de divane gibi
özlüyorum tenini çöldeki su misali
hasretin acı verdi bana
kapandım odama
elimde sigara
ağzımda bira
ateş gibi tenin
yüreğim oldu kara
seni çok sevdim bakmadın bana
tüm yolları kapa
başkası giremez aramıza
seviyorum dedim sevdim
ölürüm dedim öldüm senin yolunda
sevgin oldu bana ızdırap
sen sevginle bu yolları bırak
dümen senin elinde
ama gemi benim
batırırsan bu sevdayı kalbime gömerim
batırırsan bu sevdayı
seni kalbime seni kalbime gömerim
NAKARAT 2 kere
seni seviyorum
seni istiyorum
seni bekliyorum
sensiz olamıyorum
sen benim aşkım
sen benim canımsın
yüreğim senindir
bedenimde kalsın

0 yorum:

Yorum Gönder