Dj Ateş -Kimler Doydu mp3 dinle

Dj Ateş -Kimler Doydu şarkı sözü
----------------------------
çok değiştiiiiin sana ne olduuu seni bu haleee kimler koyduuuuu
ben sevgineee doyamadıııım söyle sanaaa kimler doyduuuu

birömür boyunca yanlız seni sevdim seni ben yüreğime ölümüne işledim
herzaman benim kalır bırakıp gitmeseydin deli gibi sevdim sevilmedim güzelim
lanet olsun yaşamıma gülmeyen kaderime çıkıyorum hayatımın belki son seferine
gidiyorum uzaklara dönmem artk geriye gireceğim belkide beyaz kefen içine
sen çok değiştin benim aşkım olamazsın acımadan bedenimi yerden yere
vuramazsın beni böyle çaresiz vede bitkin koyamazsın uzaklara giderek başkasıyla
duramazsın hasret yakar içini bensiz yaşayamazsın sana olan sevgimi başkasında
bulamazsın bir ömür benim idin hani benim kalacaktın ateş oldun içimde sürekli
yanacaksın yol alırım köşe bucak ismini söyleyerek yoruldu bedenim gelmeni
bekleyerek gelmeni ne geçiyor eline beni böyle üzerek yanımda olsaydı yaşardım
ben gülerek ama artık yaşamak sürünmek neye değer beni sakın arama dönersen
birgün eğer hayatta bulamazsın sağa sola sor beni yorulmana kıyamam mezarda
ara beniiiiii

çok değiştiiiiin sana ne olduuu seni bu haleee kimler koyduuuuu
ben sevgineee doyamadıııım söyle sanaaa kimler doyduuuu


yürüyorum ben yağmurun şiddetinde vakti geldi gör bu kalbimi senin için çarpıyor
senin için yaşardım ancak hep bu günler ağlıyor ve senle sızlıyor zorluyor bu gönlüm
seni istiyor gece olunca sabaha eremez oldum zorla isyan çekemez oldum hasretinle
bitemez oldum sevgi bende sevemez oldum gece yatarken 12dende sonra
döktüğüm bu gözyaşıyla eski günleri senle düşünedurdum. Kara bulutlar üstümde
dolaşırken senin yokluğunla savaşırken gözlerine bakmak isterken sözlerini duymak
isterken son birkere olsun ben seni 1kere görmek isterim ölsem bile ben diğer tarafta
yine ben hep seni beklerim son desende aşkı benle yaşamanın bu mutluluğuyla
bitecek belki ALLAH açacak yolunu kısmetinde bahtın hep benimle sen benimle olsan
geçti ancak ah bi dinleseydin sözümü eller aldı gitti elvedaaa ve doyamadımda sana bi
koklasaydım tenini elimi tutmasaydın bende kapatıp giderdim gözümü güzelim senin
için bu canını verecek olanı göster bana bi benden başka inanırım ki yoktur olamaz
hepsi yalan sevgilim yanlış kişiye taptım napalım ve bende insanım zor oldu malup
oldum sordularda söyledim göremedim ben mutlu günümü dönemedim ben tatlı
bölümü 1 ömürlük dünyada sevmedin yıktın gönlümüüü

çok değiştiiiiin sana ne olduuu seni bu haleee kimler koyduuuuu
ben sevgineee doyamadıııım söyle sanaaa kimler doyduuuu
çok değiştiiiiin sana ne olduuu seni bu haleee kimler koyduuuuu
ben sevgineee doyamadıııım söyle sanaaa kimler doyduuuu

0 yorum:

Yorum Gönder