Dj Ateş - Familia Tokat - Nede Olsa Tokatlı mp3 dinle

Dj Ateş - Familia Tokat - Nede Olsa Tokatlı
--------------------------------------------
Görünüşü yürüyüşü bir başka

Görünce düştüm ben aşka

Citi piti bir sey çok tatlı

Nede olsa tokatlı



Tutamadım kendimi görünce aşık

Oldum ben bak kafamda karisik

Gozleri derya sozleri varya

Bitiriyor o beni yapiyor hasta

Aklima gelen her zaman sen oldun

Bakinca yuregimi derinden vurdun

Aklimi aldin kalbimi caldin

Bu aski bence hep yasamak lazim

Geceleri dusumede giren hep sensin

Heceleri kekeleyen affet bendim

Bedenimi titreten gozlerini seyreden

Ne olursa olsun her zaman bekleyen

Boyle bir kiz yok hemde tam bana gore

Bir soz keserek hazir oldu onumuze

Asigim artik bende seviyorum

Saskinim ben buna asigim askina

Baskasi olmasin istiyorum seni

Kalbimde yogunlasir askinin alevi

Istesem ben seni simdi babandan

Verir mi acaba vurmasin kafandan

Takildim sana cikmiyorsun bir turlu

Kapildi gonlum birakamam kara gozlum

Geliyorum sana ac bana kapilarini

Seviyorum seni ver hadi kalp anahtarini



Gorunusu yuruyusu bir baska

Gorunce dustum ben aska

Citi piti bir sey cok tatli

Nede olsa tokatli



Ne guzel bir kiz elma gibi yanak

Amacim bir kere opucuk almak

Abi bu nasil kiz... manyak bir kiz

Seviyorum sanki felegim donmus

Gozlerim insan degil melek gormus

Aman Allahim vuruldum iste

Bu nasil bir bakis bu nasil cilve

Elimde olsa kolumada takarim

Koluma takarak sehir turu atarim

Sehir turu atarim havamida basarim

Havami basarak ortaligi yikarim

Kursa mi gitmis yurumesi baska

Onu gordum ben dustum aska

90 60 90, pamuk gibi eller

anam bunu gorse bana ne soyler

alacagim bu kizi vermem kimseye

seviyorum yandim donecegim deliye

donusumuz yoktur olmaz geriye

vuruldum iste birakayim ne diye

gel bana gel hadi off dedirttir

sev beni sev hadi ahh dedirttir

seninle olsun cicegim hayat

dj ates.. familia tokat...



Gorunusu yuruyusu bir baska

Gorunce dustum ben aska

Citi piti bir sey cok tatli

Nede olsa tokatli

0 yorum:

Yorum Gönder