Dj Ateş - Familia Tokat - Allah Islah Etsin mp3 dinle

Dj Ateş - Familia Tokat - Allah Islah Etsin
-----------------------------------------
Bana sorun siz onu tanıtayım kendisini

O yemyeşil gözleriyle bırakmıstı etkisini

Tuttugunda ellerini unuturdum ben herseyi

Zaman ile ögrendim sevgisizlik gercegini

Öyle bakki gözlerin solsun karsında çiçek

Öyle sus ki dillerim kalmasın söze gerek

Dermanımda kalmadı kalmadı umutlarım

Yasamadan bitmesin bugunum yarınlarım

Her günümde hep yanımda

Her nefesde hep canımda

Sen olacaktın gülüm

Yalanmıs demek buda

Her sözünde var yalan inandım sana yılan

Avus dolu gözyası senden bana tek kalan

Acı keder gözyasım gecelerde sırdasım

Bunca zaman bosyere sana umut sarmısım

Verdigim emeklerimLE haram olsun herseyimde

Beddua eder oldu kanattıgın kalbimde

Köşe bucak dört yanımda sevenler hep yan yana

Bense senin yanında yasadım yana yana

Ben attım adım sana sanma öle bekledim

Gönül denen o seye yorgunlugu ekledim

İşte senin eserin bu gönül yorgunu

Çok perişan haldeyim istedigin oldumu

Dinledikce hep beni gözlerin hiç doldumu

Anladıkca askımı pişmanlıgın oldumu



Anladıkca askımı pişmanlıgın oldumu

Anladıkca askımı pişmanlıgın oldumu



Anladın mı söyle hiç sevgiyi bilirmisin

Senin için ölene neler verebilirsin

Daha 20 yasımda aldın benden herseyi

Bana yalan okuma acıklama birseyi

Senin yalanlarına kanarmıyım bidaha

Sen ittin askımızı ben affettim bidefa

Daha sana şans yok dilenme bosuna

Hadi güzelim hadi şimdi baska kapıya

Görsem evde resmini sızalamaz inan içim

Daha sana karısmam güzelim secim senin

Satarmısın kendini yaparmısın kahpelik

Beklemiştim sevgini cok bişeymi istedik

Deli divane olup alev olsan ne yazar

Bitti büyük aşkımız yalvarmak neye yarar

Benim sana son sözüm çok iyi bak kendine

Beni sakın unutma ibret olsun gönlüne

İbret olsun gönlüne

İbret olsun gönlüne

İbret olsun gönlüne

İbret olsun gönlüne

Beni sakın unutma ibret olsun gönlüne

Beni sakın unutma ibret olsun gönlüne



Yeryüzünde görmedim sen gibi yalan dolan

Uyardım amma duymadın insan ol biraz utan

Malesef o sende yok o dogustan olmalı

Ve egoist ruhuna kalenderlik dogmalı

Allah ıslah etsinki nedenidir ki benden uzak ol hep

Şöyle bak düşün ki böyle olmamıza ne sebep

Belki bekliyorsun sende dayalı döşeli bir yalı

Fark ettin mi sen seni olmusun pazar malı

Bir baktın aleve attın acımadın ve yaktın oguzunu

Bosuna dilini yorma artık aldın tadımı tuzumu

Ve yazıklar olsun iste duygu kalmamıski puhh sana

İğrençsin deme sakın herkes hak verir bana

Canımı yak ve keyif al bak o şans bi kez olur canım

Mumunu söndürki pişmanlıktan arama hiç sakın

Bulunmaz hint kuması olsan kac yazar defol kızım

Elimi sallasam yar ellisi olur gönül sazım



Geldi aylardan kasım

11 aydır yalnızım

Hangi ay güler gözüm

Umrundamı umrundamı ölmüşüm

0 yorum:

Yorum Gönder