dj ateş-ELVEDA SEVGİLİM mp3 dinle

dj ateş-ELVEDA SEVGİLİM şarkı sözleri
------------------------------------
Elveda Sevqilim ıslandı gözlerim acıyor bak icim duydumu yüreğin bosuna ağlama bosuna sözlerin kendine iyi ßaq elveda sewqilim
Elveda Sevqilim ıslandı gözlerim acıyor bak icim duydumu yüreğin bosuna ağlama bosuna sözlerin kendine iyi ßaq elveda sewqilim

bir zaman sevqin ile yasardım ve mutluydum gözlerine bakarken inan hep huzurluydum yanımdaydın sevqilim SenLe Hayat Doluydum
Aşkımız ßitti Artık Kahrolmaktan Yoruldum bekleyemem ßen Seni Artık ßenim DeqilSin Kavusmaksa 1 Hayal ßunun Seßeßi SenSin
Sonucta ßir İnsanım Kalßim neden EzilSin Esmesin Yar Rüzgarın ßuda Artık kesilsin gül Dedinde Üzmedim sana ben kıyamadım
derdime Dert ekledim Sana Anlatamadım Sevmedin ßelki ßeni yıllar ßoyu Oynattın Kalßimi Verdim Sana Ates Misali Yaktın Aynı Sehirde Durduk 2
yabacı Olduk anlasaydın sen ßeni mutlu mesut olurduk iş işten gecti artık ßiz yolumuzu ßulduk Sanki ne Fark Eder Yar Gönlümüzü Avuttuk ELDEVDA SEVGİLİM
Islandı Gözlerim ßAK ßAK yanıyor İcim Duydumu Yüreğin ßosuna Ağlama ßosuna Sözlerin Kendine iii ßak ELVEDA SEVGİLİM..

0 yorum:

Yorum Gönder