Dj Ateş -allahına kadar sevdim mp3 dinle

Dj Ateş -allahına kadar sevdim şarkı sözü
----------------------------------------
Bu rapimde haykırdım sana olan sevgimi
bırakma ellerimi çok seviyorum seni
sensiz ben nefes alamam
sensiz inan yasıyamam
sana olan askımdır beni hayata bağlayan
o güzel gözlerini aklımdan silemiyorum
sensiz olan bir hayat yasamak istemiyorum
sensin benim her seyim bir tek yasama sevincim
senin yoklğunda ise bir ölüden beterim
ben seni sevdiğimi dünyalara bildirdim
seni ölürcesine ALLAHINA kadar sevdim
umutlarım tükendiğinde aklıma sen geldin
seviyorum dedin sonra nasıl terkedip gittin
karanlık günlerimde parlayan günesimsin
nefesim tükendiğimde aldığım nefesimsin
her seyi bir anda silip kaybolup gidemezsin
askım ölümüne kadar sadece bunu bilesin

yürümeye halim yok cağırırsan koşarım
sen yeterki gel de karlı dağları bile asarım
vız gelir dağlar denizler yaban eller
engel değilki sevmeme bu uzak mesafeler
gel yanıma sar beni bırakma ellerimi
sensizliği yasatıpta öldürme gencliğimi
bir askın uğruna neler cektik biz bu dünyada
BASLA YARALI STAYLA DERDİMİZİ ANLATMAYA
Yaralı Styla;
Ölümüne severim bırakıp gitmem dedin
gözlerime baka baka bana yalan söyledin
gün oldu oldu devran döndü senin sevgnde öldü
şimdi sensiz bu bedenim sokaklarda süründü
aradım her yerde bakındım köşe bucak
bu can nefes aldıkça yine seni arıyacak
aramaktan bıkmamki çünkü çok seviyorum
elbet bir gün bulacam çok iyi biliyorum
kurtuluş yokki benden kacamazsın sevgimden
çöllerde leyla arayan mecnun oldum derdinden
allahım nedir cektiğim bu sevgili elinden
İSTERSEN CEHENNEME GİT
GELİRİM BEN PEŞİNDEN
cehennem atesi sardı senle dolu bedenimi
vız gelir atesler senin kadar yakamazki beni
ASKIM VOLKAN GİBİDİR
PATLATMAYIN ULAN BENİ
AZRAİL BİLE ALAMAZ BU KALBİMDEKİ SENİ
ŞİMDİ AZAD EDİYORUM AL BENDEKİ SEVGİNİ
AMA YİNE KÖTÜ YEDİM HAYATIN SİLLESİNİ
KADERİMDİR BÖYLE DEDİM
CEKTİKÇE HEP BEN YEDİM
GİDİYORUM ÖLÜME SENDE DEĞER BİLEMEDİN

0 yorum:

Yorum Gönder