Dj Akman - Özledim mp3 dinle

Dj Akman - Özledim
------------------
Bir zamanlar el ele idik
Gönlümüz birdi kalbimiz birdi
Şimdi nerelerdesin ah özledim seni
Ne olur sevgilim geri dön bana
Şimdi nerelerdesin ah özledim seni
Ne olur sevgilim geri dön bana

Bir zamanlar el ele idik
Gönlümüz birdi kalbimiz birdi
Şimdi nerelerdesin ah özledim seni
Ne olur sevgilim geri dön bana
Şimdi nerelerdesin ah özledim seni
Ne olur sevgilim geri dön bana

Yine bir akşam üstü elimde sigara
Oturmuş yalnızlığı düşünüyorum
Gönlümde büyük sızı kalbimde sonsuz yara
Hiç gelmeyecek olan bir sevgi bekliyorum
İsyanım ne kadere ne de Allah'a
Özlemeyi bilmeyen nankör insanlara
Ne de sonu olmayan bir anlık sevdalara
Hiç gelmeyecek olan bir sevgi bekliyorum
İsyanım ne kadere ne de Allah'a
Özlemeyi bilmeyen nankör insanlara
Ne de sonu olmayan bir anlık sevdalara
Hiç gelmeyecek olan bir sevgi bekliyorum

Bir zamanlar el ele idik
Gönlümüz birdi kalbimiz birdi
Şimdi nerelerdesin ah özledim seni
Ne olur sevgilim geri dön bana
Şimdi nerelerdesin ah özledim seni
Ne olur sevgilim geri dön bana

0 yorum:

Yorum Gönder