Deniz Seki - İçimi Döktüm mp3 dinle

Deniz Seki - İçimi Döktüm
------------------------
Bugüne kadar yaşadığım hiçbir şeyden hiçbir zaman pişman olmadım

Biliyorum zirve benim için saçma sapan bir oyun

Bende bu oyunda bir aptal gibi seyirci oldum

Kendimi uzaktan izleyip üzüldüm durdum

Bazen azaldım sustum bazen çoğaldım küstüm

Ne yani tanrıdan bana son hediye mi?

Sahici ruhuma akıttığı şerbeti

Benim bir yanım hep hüzün yine hüzün yine hüzün

LAkin gurur benim göbek adım soyadım sadece sıfatım

Belki bilmezsin

Eski bir şarkı gibi ben kaç mevsim yağdım Kaç mevsim estim

Bazen buz oldum güneşe bile küstüm

Velhasıl? hiçbir zaman yetmedi yeter demedim

Çok üşüdüm bazen yürüdüm çöl oldum

Bazen o koskoca ormanda kayboldum

Yolumu bulmam imkansızsa

Her tarifi bir son her adres bir çıkmaz sokak

Fakat ben size hiç adres sormadım ki

Dedim ya gurur benim göbek adım

Bu benim seçimim bu kader senin

Hayat bu işte bu yaşımda öğrendim ki

Asıl karar maalesef adaletsiz seçim

Acı tatlı anılarla dolu kalbime

Bir tek şunu yerleştiremedim

Neyi mi? bana layık gördüğünüz bu rolü

Teşekkür ederim.

Senaryoyu saygımdan okusamda

Ben bu rolü oynamayı hiç kabul etmedim

Kusura bakmayın oynamıyorum

Farz edin beceremiyorum

Çünkü ben sadece aşkı yazıp aşkı söylüyorum

Benim hayatım müzik bir tek bu şaka değil

Bunuda gayet iyi biliyorum

Ağladım ağladım ağladım çok ağladım

Hor görmedim hiç kimseyi hor göreni hiç sevmedim

Ağladım ağladım ağladım çok ağladım

Hor görmedim hiç kimseyi hor göreni hiç sevmedim

Bugüne kadar yaşadığım

Hiçbir şeyden hiçbir zaman pişman olmadım

Hayat bana ne sunduysa

Kıymet bilip şükrederek yaşadım

Bu albüm sahici aşklara ithaf edilmiştir.

Sevgilerimle.

0 yorum:

Yorum Gönder