Demet Akalın - Afedersin mp3 dinle

Demet Akalın - Afedersin
-----------------------
Aramızda Herşey bitti

Ayrılalım diyen sen değil miydin.

Ben ağlarken utanmadan,

Arkanı dönüp giden sen değil miydin. x2



Hayırdır ne oldu pişman mısın

Bir gece ansızın kapımdasın

Gerçekler acıdır anlaman lazım

Benim için artık sen bir yabancısın



Yüzünü bile görmek istemiyorum

Yoluma çıkmasan iyi edersin

Sözlerim sana ağır mı geldi

Kalbini mi kırdım?

(afedersin) x3



Aramızda herşey bitti

Ayrılalım diyen sen değil miydin.

Ben ağlarken utanmadan,

Arkanı dönüp giden sen değil miydin. x2



Hayırdır ne oldu pişman mısın

Bir gece ansızın kapımdasın

Gerçekler acıdır anlaman lazım

Benim için artık sen bir yabancısın



Yüzünü bile görmek istemiyorum

Yoluma çıkmasan iyi edersin

Sözlerim sana ağır mı geldi

Kalbini mi kırdım?

(Afedersin) x3

0 yorum:

Yorum Gönder