Ceza - RapStar mp3 dinle

Ceza - RapStar
-------------
Hala meclisim ala

ben bulamıyorum hiç mana

ala olan bu raptir

bu duyduğun rapte tekdir

Anlamadıysan yuh sana

bu sesle bence git ve top sektir

Mecazi anlamlar kötektir namı değer ben ceza.....



Hala meclisim ala

ben bulamıyorum hiç mana

ala olan bu raptir

bu duyduğun rapte tekdir

Anlamadıysan yuh sana

bu sesle bence git ve top sektir

Mecazi anlamlar kötektir namı değer ben ceza.....



Türk lokumundan yermisin bu rapstarın derbisi ve de hiç kan akıtmaz, mermisi

Beni görebilecekmisin abisi, herkes piyasada bir ben eksik bir popstardanda
neyim eksik.

Sizi bilmem bence fazlam akıldır hadi kalkta bak lan nerede kaldı bak nam şöhret
ve şan

Dersi olmaz sıra herkese gelecek gibi önce mikrofonu tutmayı öğrenmeli bunu
bilmeli

Herkes birşey zannetmeli seni beni deli gibi görebilir ama yenemezsin

Bana geri dönebilir ama gidemezsin ben pabuç bırakmam eğer ben bir rapstarsam

Limuzin bol para süpermodeller hem popüler hem sansasyonel bence boşta kalsın
hımm

İyiki bir popstar olmadın birdenbire kendini bozacaktın

İçki sınırsız etmiş arsız bunu ben bilemem

Sen bulacaksın her biri birbiri ardına hırgür vırvır hergün dayanamadım

Eskiden erkekmiş tanıyamadım siz bize getirin biz karalayalım

Dikkat et bu rapin faslı mikrop kapma dilim paslı bu

Patlak clublar beni kastı bu çatlak seslere suikastti bu...



Ala meclisim ala..

ben bulamıyorum hiç bir mana..

Hala meclisim ala

ben bulamıyorum hiç mana

ala olan bu raptir

bu duyduğun rapte tekdir

Anlamadıysan yuh sana

bu sesle bence git ve top sektir

Mecazi anlamlar kötektir namı değer ben ceza.....





Hala meclisim ala

ben bulamıyorum hiç mana

ala olan bu raptir

bu duyduğun rapte tekdir

Anlamadıysan yuh sana

bu sesle bence git ve top sektir

Mecazi anlamlar kötektir namı değer ben ceza.....



Benim üstüme gelmeyin artık yeni bilim olacak hiphop

Bunu görmezden geleceksen eksenin etrafında dön sen dengen bozulur sersem

Yere serilecek her flowunuz aynen yengen televizyon dizi karakterlerimi adam
edecek bizleri

Roketle atmadılar beni doğuştan bir yıldızdım basamakları tek tek çıktım

Umrumda değilki star olmak basın bak bu yeni basım yeni bir nazım becerebilen

Çok yok çok detone ve çok fazla cover var sorsan işi bilen onlar anırmakla rap
yada rock olmaz hee

Yapılan hatalara hep bir ört pas en korktuğumdu benim

O üç faz ve tek pasla yenebilen bir cambazdım her yalana bak bu gönül inanmaz...



Hala meclisim ala

ben bulamıyorum hiç mana

ala olan bu raptir

bu duyduğun rapte tekdir

Anlamadıysan yuh sana

bu sesle bence git ve top sektir

Mecazi anlamlar kötektir namı değer ben ceza.....



Hala meclisim ala

Ben bulamıyorum hiç mana

Ala olan bu raptir

Bu duyduğun rapte tekdir

Anlamadıysan yuh sana

Bu sesle bence git ve top sektir

Mecazi anlamlar kötektir namı değer ben CeZa.....

0 yorum:

Yorum Gönder