Ceza - Panorama Harem mp3 dinle

Ceza - Panorama Harem
---------------------
Bu hayra alamet olmayan bir track sizin için bu türküler pespaye hale gelmiş

Sayfalarsa isyanlarda mantıklı cümleler bir araya gelememiş ve misyonerler bu
pervasız isteyişler sizin eseriniz kasımda aşk bir başka

Şu anda proloterden kulağına titreşimler emitasyon vaadler

Hepsi sizden ve mikrofona haram kusan bu ceddin torununa

Zehirli zemzem veren dervişerden bıkan dertli gençlik ölmek bile parayla

Parayla satın alınan bu toprağa gömülmek haram yaran derin tamam kanar

Yarım kalan talan sabır taşında eritilir zaman kayan bir yıldız atmosferse
bendim

Sistem etkilendi sisten ertelendi bizden gelen fikirler dayanaksız teori çürütür

Siyah çiçekler çoksa eğer korkun ölümün günüdür.

Panorama harem felsefemin yeni penceresi bana pense verin dişleri sökülecek
serserinin

Bu size olacaktır son seferim söyle yeni jenerasyon çokmu mutlu sence

Çok konuşma rezil oldun hepsi mutsuz bence anahtar olmuş her bakışta kara para
pençe

Hançer saplanmış bu kalbe fayda etmez akçe bana bir baksın

Beni bir görsün beni bir duysun dostlar dogru yoldan çıktınızsa ecel kolay
toslar

Gemide kaptan olsun karada boktan olsun ister sisler hiçte bitmez insanoğlu hep
yer ister

Günahla ekilen tohum kabusla irkilen toplum ne yaptınız bu gençlik için ha
tarihle övünün

Dövündük her ölümün her yenilginin ardından alınan ders ne kader bela başımdan

Eksik olmaz balıkmı baştan koktu yoksa balığın başımı koptu

Balığın başına geleni pişmiş aşına bakta gör sence bir ömrün sonumudur

Asitli mide içinde bok taşır bu insan söyle bu kibir kime niye kime kısmet kime
niyet

Namzet bekler benden ama sahte gülüş ifaden mimiklerin

İstanbul bu vahadaki sarayı liriklerin hepsi çalışacak hepsi başaracak bu
bebeklerin...

Panorama harem felsefemin yeni penceresi bana pense verin dişleri sökülecek her
serserinin

Bu size olacaktır son seferim söyle yeni jenerasyon çokmu mutlu sence

Çok konuşma rezil oldun hepsi mutsuz bence anahtar olmuş her bakışta kara para
pençe

Hançer saplanmış bu kalbe fayda etmez akçe bana bir baksın

Beni bir görsün beni bir duysun dostlar doğru yoldan çıktınızsa ecel kolay
toslar

Gemide kaptan olsun karada boktan olsun ister sisler hiçte bitmez insanoğlu hep
yer ister...

0 yorum:

Yorum Gönder