Ceza - Önce Kendine Bak mp3 dinle

Ceza - Önce Kendine Bak
-------------------------
ben bir aygır, sen bir taysın& bırakın ulan ses yankılansın& ben gerçek ama sen
yalansın&

ben michael sam sende jackson& kaldır benim için orta parmağını& ekşisin ama
insanlığın eksik&

yazarım ben kalemim dik neyzen dedi kalk hepsini hihhhhhhhhhh





türk yada kürt, alevi yada sünni, laz yada çerkez, fener yada cimbom& biz puzzle
ız, biz anadoluyuz, biz bölünemeyiz, bak bu plaka yerli&

ermeni, rum komşumda çoktur ama aramızda hiçbir problem yoktur& politikada savaş
olsa bile geçinip gideriz bize göre hava hoştur&

bizde akıl var benim gibi düşünen çok& bizi bölmek isteyen var, bizi bölebilecek
olan yok& bizi gömmek isteyen varsa bu imkansız&

biz birlikle özgürlüğün tadını almış bir toplumun torunuyuz& yaşasın barış,
yaşasın özgürlük& siz boşverin rap mi ki sorununuz&

plakam yerli, dilim türkçe, sakın ürkme& beni bir duy ve 77 den beri burada
ektiğimi biçtim sadece& gözüme, bak sözünü tut, savaşa yok de&

hadi silahı bırak, yaşamana bak hayat zor& karalamadan, kalpleri yaralamadan&
bakıyorum yolu yarılamadan uzuyor adam&

kısa yol çok bal tutma parmağını koparırlar& balı çalana kovanı hediye eder sana
bir su dahi vermezler& akbaba gibi uçar hep konuşurlar&

emeğim çok ve ben amelede oldum& kanadım yoktu ve ben rap e kondum& kalp sazının
bam telinede vurdum, 77 de burada doğdum...





nakarat



göz, gez, arpacık, apaçık görünen bir manzara& bunu kastetmedim ama nişan al
ateş; toplumdaki yeni boş felsefe&

kovboy gibi yaşamaksa amaç, gidin amerika sizi bekler& dilediğinizden fazla
şiddet ve cinnet, paranoyalar kaos ve hiddet&

rap amerikan markasıysa, cep telefonunuz ve pantolonunuz& amerikanvari
dizilerinizle hepiniz sex and the city desiniz&

yüzünüzü gerdirip önünüze bakmayı unutun& pek çok serseri geldi geçti, şimdi
hiçbiri yok esti bitti ama gör bak ben gene buradayım&

zarar yerine ilham veririm ben& karakterim bu hızlı karar veririm& bırak benide
gideyim der gibi bakar boş bakan gözlere bu gözlerim&

ne başbakan nede şaklaban olmak istedim& yapacağım en iyi işti rap herkes işini
yapsaydı zaten ekşimezdi bu kadar hiç&

ab-ı hayat suyundan içmiş gibi yaşıyor herkes& sanki kafaya dikmişçesine yaşıyor
herkes& yerli plaka onu ezmez sanıyor&

yeryerinden oynarcasına gelen rap bu bak& masaya bir tabak daha koyun& ama benim
etimi yemek zor oyun, çünkü ben bir kurdum siz koyun...





nakarat



faşist düzlük avrupanın rasist yüzünü gördük pasif takılıp ürktük& nazilere
özgürlük veren avrupa teröristleri hadi yakala git&

skandal yaratır iskandinav, tıkandı bak yol bok gibi provake ol& sıradaki kim
bush gribine de bir çare, sıradaki biz kuş gribi bahane&

handikap çok, her taraf blok, tıknefes olduk aydınlık yok& fenası var beteri bol
aynı bok, barışın olduğu heryer genede kof&

kim duyarlı, kim uyanmış, kim kurallı, kim yalanmış& hiç kimse yüzdeyüz masum
değil, hiç kimse yüzdeyüz suçlu değil&

tospembe barış hayallerine birkaç satırda benden eklensin& din, dil, ırk
ayırmadan gençler kenetlenip sulh u bilsin&

hatırla, kalender olan gönül envayi çeşit yoktu& bu memba kuru, suya bel
bağlayan erkek bir gün kefenini giyer yada bir çulha...





nakarat



ben bir aygır, sen bir taysın& bırakın ulan ses yankılansın& ben gerçek ama sen
yalansın&

ben maykıl sam sende ceksın& kaldır benim için orta parmağını& ekşisin ama
insanlığın eksik&

yazarım ben kalemim dik neyzen dedi kalk hepsini ....(dııt)

0 yorum:

Yorum Gönder