Ceza - Kalbim, Rapim, Nefretim, Cezam mp3 dinle

Ceza - Kalbim, Rapim, Nefretim, Cezam
------------------------------------
Görünmez düşman öldürmekten ben bıktım

İşim Rap liriklerimle mermi sıktım tıktım

Adım Ceza çok kolpa saltanatlar yıktım

Sosyal problemlere karşı ben hep dişimi sıktım

Hebenneka kaşkaval seyretti beni yazdı çizdi

Yarım akılla kıçı açıkta kalmış besbelli

Bana dikkat et çocuk

Galaksilere uzanan aklım seni bana hayran etti

Alt üst etti beynini

Dün bugün ve yarın aç karınla

Yalın ayakla gezen görmezden gelinmez

Perspektifimde her zaman dilimde taşlama

Panik yaratacak sistematik programlar işim değil

Bende herşey ortada

Siz mikroorganizma ben ise nemrut dağ

Mikrofon doğrultusunda çizilmiş ince bir hat

Hakikati bende tat

Kalbim rapim nefretim Ceza'm şah ve mat



Kalbim rapim nefretim Ceza'm şah ve mat



Samimi görünmek yapmacık gülüşle olmaz

Sapıttı insanoğlu cehenneme ilgi var gibi

Duvar dibi kimisi için cennetin ta kendisi

Arada bul arada bir görünen sevgiyi

İçimdeki körelmiş sevgiler neredeler?

Yıktılar hayalleri rapimle kaldım baş başa

Namusum gibi bir kılıç gibi padişah gibi

Arkadaş gibi ödev gibi benim gibi

Bir ben bir Allah bilir şu beynimi

Dönenleri içindeki olup bitenleri bu dengeyi

Wack Mc'ler anlamaz ki laflarımı saygı ve barış

Nerede kaldı hey hat.! Boş bir yakarış

Bütün gerçeği dile getirmek içimden gelen

Zengini yoksulu ve aradaki uçurum

Taraf tutmuş yorum emek emmiş hortum

Garip kalmış toplum binbir türlü sorun

Dikkat etmenin zamanı geldi Rap'le

Çözüldü çok düğüm Hiphop Anahtar işte

Lyriclerimde Rhymelarımda Flowlarımda örnek

Gerisi size kalmış yani gerçekleri görmek



Kalbim rapim nefretim Ceza'm şah ve mat

0 yorum:

Yorum Gönder