Ceza ft Sagopa Kajmer İstanbul mp3 dinle

Ceza ft Sagopa Kajmer İstanbul
------------------------------
bu İstanbul kimleri aldı kara maskesi altına

dünya dönecektir batan her güneş gibi tanrıya



benim sözlerim bir kar gibi yağardı

kimisinin kalbi dardı anlamazdı

dünyada gerçek olan tek bendim

gerisi bahanem sanki şahanendi dünyan

bu benim hanem toz pembe

geçen günler vakti namem huzur ne darem

savaşı öğreten dünya kul köpek etti beni rüya

ismi yoktu sahte mimikler kullanan bir melekti

kendine çağıran fani bir çiçekti

doğan her güneş yeni bir haberci

şimdiyse hepsi anlamsız çıkmaz sokaklardaydı ahali

kemansızdı geçişler sanki çok uzaklardasın misali

göz kırpardı İstanbul korktun ve sordun

ama artık sonu yoktu ismi defterde

ve bugünlere doldum



bu İstanbul kimleri aldı kara maskesi altına

dünya dönecektir batan her güneş tanrıya



kadınım rap soyundu sagopa epidemik bir olguydu

kalemi ağlatırdı ortalarda gezinen her dilenci

geçmişin o tozlu raflarında yarının ümidi değil miydi

köprü altı yaşayan onca bebelerin mi günahı vardı

kalbi kırdı maalesef bu muhalefet

karabasanlar ülkesinde gazetelerde bin cinayet

dozu mu arttı cinnetin , pıtlanırdı çıt kırıldım

Beyoğlu'nda içler acısı kimyasal

onca kurban

dumanlanan beyinler rüyalarında kan mı gördüler

çaresiz veletler aşina görüntüler marjinal nesiller

yıkımın ortasında son solukta çaresiz nefesler



bu İstanbul kimleri aldı kara maskesi altına

dünya dönecektir batan her güneş tanrıya

0 yorum:

Yorum Gönder