Ceylan - Etek Sarı mp3 dinle

Ceylan - Etek Sarı
------------------
Etek sarı sen etekden sarısan sarısan

Etek sarı sen etekden sarısan sarısan

Kurban olam beydoğanın karısan karısan

Kurban olam beydoğanın karısan karısan

Vay



Sordum soruşturdum kimin yarisen lele yarisen

Sordum sual ettim kimin yarisen yarisen

Ben sormadan dolu gibi dökili dökili

Ben sordukca gözlerinden yaş geli yaş geli

Vay



Bir gömlek diktirdim golu düğmeli düğmeli

Bir gömlek diktirdim golu düğmeli düğmeli

Herkes kaderine boyun eymeli lele eymeli

Herkes kaderine boyun eymeli anam eymeli

Vay



Deli gönlüm çirkine bel bağlama bağlama

Soyka gönlüm çirkine bel bağlama bağlama

Sevdiyim yar malatyaya deymeli lele deymeli

Sevdiyim yar arguvana deymeli deymeli

Vay



Aman taşlar

Firat gözlüm... öldüm aney

Firat gözlüm ay ay ay ayyy ayyyy

Ah gönlüm ne mi cekmiş ah anam

Demesen ki dert gördüm ay ay ayyy

0 yorum:

Yorum Gönder