Cevdet Bağca - Nefesimi mp3 dinle

Cevdet Bağca - Nefesimi
------------------------
Ayrılıklar uyandırmalı kör yüreğimi.

Cehennem yangınlarından

Ölmeden çıktıysa bedenim; artık

Benim olmalıyım, benim.

Yeter yüreğimi bir çift gözün

Ateşine rehin verdiğim. Ateş artıyı

Değildir karşılığımız. Pusatını dağ

Sisinden alan, firarını mermisine

Emanet eden bir namludur bu

Eşkıya sevda ki; zulasında asılı

Durur kefenlediği ölümü.

Ellerinin çeliğine su verilmiştir ta

Adem`den beri. Bilir ve intihar

Cüretiyle yoklar yüreğinin tetiğini.

Güneşin kızılca kıyametine çatar

Kuruyan umut dallarını. Yanacaksa

Cehennemden beter yanmalı!

Kim anlar ki eşkıyanın sağlamlığını;

Özleminin çiseyle yıkanmış şafak

Değerini kim? Hani ellerine kuşlar

İnerdi, kardan üşüyen kuşlar...

Bahçen kuş sevinçleriyle inlerdi ay

Şahrud.

Eşkıya yüreğime çığ düştü

Üşüyorum ha...

Aç ellerini. "





Geldim mutsuzluğumla

Yürek susuzluğumla

Koynuna al demiyom

Eşikte koyma beni

Koynunda yatır demem

Yeter bağışla beni

Aç ellerin gireyim

Sana ömrüm vereyim

Kuruyan dudaklarına

Nefesimi süreyim

Kuruyan dudaklarıma

Nefesini süreyim

Dağlara küs olur mu

Bahar ayaz olur mu

İki can bir bedenken

Ayrı yatmak olur mu

İki yürek bir canken

Ayrı düşmek olur mu

Biliyorum suçluyum

Kentin kirli suyuyum

Sevmesini bilmiyorsam

Geçmişin sonucuyum

Aç kapıyı gireyim

Sana ömrüm vereyim

Kuruyan dudaklarına

Nefesimi süreyim

Kuruyan dudaklarıma

Nefesini süreyim

0 yorum:

Yorum Gönder