Cevdet Bağca - Bahrevan mp3 dinle

Cevdet Bağca - Bahrevan
-----------------------
Diyarbakır kokardı saçların, gözlerin Bahrevan

Her geldiğinde bana sen, dururdu zaman

Firar ederdim gözlerine, mültecin olurdum



Ben peşinde rüzgâr olurum

Ben peşinde Ferhat olurum

Ben peşinde Fırat olurum

Sen de Dicle…



Gelirsen ayın tam üstünde kederli bir bulut tutamaz gözyaşlarını

Harran papatyadan bir gelinlik giyer arsız, zamansız

Gelirsen Dersim'e Dersim'e kırlangıçlar geri döner, Munzur gülümser

Gelirsen kızıl bir gelincik olup açacak Ararat, Zap sana koşacak durmaksızın

Gelirsen Batman'da intihar son kurşununu kendine sıkacak

Ani kurtulacak susmaların dilinden

Ve Çorum ve Maraş ve Sivas yüzünü yıkayacak yağmurda

İçimdeki Kızıldeniz doydu kana

Kızılırmak'tan alayım selamını

Merhaba de vurulmuş güvercinler aşkına merhaba



Ben peşinde rüzgâr olurum

Ben peşinde Ferhat olurum

Ben peşinde Fırat olurum

Sen de Dicle…

0 yorum:

Yorum Gönder