Cem Adrian - Yağmur mp3 dinle

Cem Adrian - Yağmur
-------------------
korkmuyorum artık senden gece

korkmuyorum hiç karanlık

üzerime gel istersen

sar beni ben kaçıp gitmem

korkmuyorum artık senden yalnızlık

korkmuyorum hiç korkmuyorum

yüreğime vur vur istersen

kalmadı hiç kaçıp gitmem



sokaklarda yanımda dolaşan yağmur

geceleri başucumda duran yağmur

avucumda ellerin yerine yağmur

vur yüzüme vur yüzüme

saçlarımda nefesin yerine yağmur

dudağımda dudağın yerine yağmur

gökyüzünden çaresizliğimi yağmur

vur yüzüme hadi vur yüzüme





korkmuyorum artık senden gece

korkmuyorum hiç karanlık

üzerime gel istersen

sar beni ben kaçıp gitmem.

korkmuyorum artık senden yalnızlık

korkmuyorum hiç korkmuyorum

yüreğime vur vur istersen

kalmadı hiç kaçıp gitmem



sokaklarda yanımda dolaşan yağmur

geceleri başucumda duran yağmur

avucumda ellerin yerine yağmur

vur yüzüme vur yüzüme

saçlarımda nefesin yerine yağmur

dudağımda dudağın yerine yağmur

gökyüzünden çaresizliğimi yağmur

vur yüzüme hadi vur yüzüme



daha hızlı yağmur

yağ hadi yağmur

ağlar gibi yağmur

vur yüzüme vur yüzüme yağ hadi yağmur

çok üzgünüm çok üzgünüm çok üzdüm yağmur

kaybedecek neyim kaldı bu defa ne kaldı yağmur

vur yüzüme hadi vur yüzüme

yağmuuur...

yağmuuur...

yağmuuur...

yağmuuur...

0 yorum:

Yorum Gönder