Cankan - Yar Yar mp3 dinle

Cankan - Yar Yar
---------------
Nereye gülüm söyle nereye

Canim istesen hazırdım ben vermeye

Sana Göz bebek gibi ben bakardım

Unutuldum çok yanlizim



Haram bana senle olmak

Öyle zor ki yanliz kalmak

Biliyorsun öyle halim

Yalvaririm son kez dön bak



Yar Yar Yar Yar vurma beni derinden

Zor zor zor zor vazgecip kopmam senden

Bir son haber ver gittigin o yerlerden

Yanar Yanar tutusurum habersiz kalsam senden



Yar Yar Yar Yar vurma beni deririnden

Zor zor zor zor vazgecip kopmam senden

Bir son haber ver gittigin o yerlerden

Yanar Yanar tutusurum habersiz kalsam senden



Ayriligin bedelini cekerek binlerce kez ödedim

Bu sehirleri bu sokaklari

Adim adim milim milim boynu bükük gezdim

Suan ne haldeyim ne derteyim nerden bileceksin be gülüm

Onun icin en son dilegim seni son kez

Ölmeden göreyim



Yar Yar Yar Yar vurma beni deririnden

Zor zor zor zor vazgecip kopmam senden

Bir son haber ver gittigin o yerlerden

Yanar Yanar tutusurum habersiz kalsam senden

0 yorum:

Yorum Gönder