Cankan - Seni Satamam mp3 dinle

Cankan - Seni Satamam
-------------------
Elim titredi sen giderken bunu görmedin

Kalbim ağlardı her zaman sana bunu bilmedin

Senden başka bir yari inan ben sevmedim

Ödedim acısını bedelin yarim yemin ederim



Eğer benden vazgeçersen

Beni bırakıp sen gidersen

Buna da kader dersen

Lanet ederim

Ayışığım gündüzüm sendin

Baktığım her yer senin eserin

Senden nasıl vazgeçerim

Canım sevgilim



Oooo ooo ooofffff

Sende sevaplarım var

Bende günahların var

Herşeye rağmen yar

Seni atamam



Oooo ooo ooofffff

Sen anlamazsan kim anlar

Seveni çeken anlar

Bende çok çektim yar

Seni satamam



Bir yanda hasret var bir yanda ayrılık

Bir yanda sancım var bir yanda yalnızlık

Hangi yana baksam her yerde sen varsın

Hangi yana kaçsam karşıma çıkarsın

Uğrunda ölmüşüm geçliğimi vermişim

Seni çok sevmişim ben

Kalbimde bir sancı içimdeki acı

Bu yalnız sensin sen



Oooo ooo ooofffff....

(Nakarat)



Ayrılık lafı duyduğum an yerimde duramam

Gözüm kör olur yürürüm ölümün üstüne acıdan anlamam

Önüm buharlanır etrafım nemlenir

Olan bitenlerden haberdar olamam

Yalnız seni görür, yanlız seni bilir, yalnız seni yaşarım

Onun için seni bir başkasının eline,

Bir başkasının koynuna,

Beni idam etselerde satamam



Oooo ooo ooofffff.....

0 yorum:

Yorum Gönder