Candan Erçetin - Yapayalnız mp3 dinle

Candan Erçetin - Yapayalnız
--------------------------
Ne aradığını bilmez bir derviş gibi

Yüründükçe bitmez yollarda gezdim



Sözleri dinledim sustum sessizliklere

Sordum bilmediğimi, bilmediklerimizi

İsyanlar gördüm, daldım derinliklere

Gördüm bilmediğimi, bilmediklerimizi



Aşka dair şarkılar söyledim

Kah sevildim, kah sevilmedim

Ama eller tuttum sıcacık

En güzel bakan gözleri gördüm



Ben hep sevdim düşünmedim sevdim

Dostlarım da oldu düşmanlarım da

(günahlarım da oldu sevaplarım da)

Ama sorsanız hep yalnız mıydın diye

Evet hep yalnız, yapayalnız kendimle



Ne aradığımı bildim her derviş gibi

Yürülmez denilen yollardan geldim

Ne aradığımı buldum her derviş gibi

Yollar sonra tekrar kendime vardım



Gözlere inandım sustum densizliklere

Aradım bilmediğimi bilmediklerimizi

Hesaplar gördüm daldım derinliklere

Aradım bilmediğimi, bilmediklerimizi

0 yorum:

Yorum Gönder