Candan Erçetin - Parçalandım mp3 dinle

Candan Erçetin - Parçalandım
---------------------------
Parçalandım

Ve her bir parçam ayrı yere bıraktım



Birini açık denizlerin en derin yerine attım

Kürek çektim, uzaklaştım, dönüp arkama bakmadım bile



Birini yüksek dağların zirvesine çıkardım

Hiç kimse kurtarmasın, kurda kuşa yem olsun diye



Birini hiç unutmadığım o küçük şehirde bıraktım

Dönemedim, kimbilir, belki dönsem de bulamazdım



Önce savruldum yok oldum

Sonra dinlendim duruldum

Ve her giden parçam yerine

Yenisini doğurdum



Daha güçlü, daha sakin

Daha mutlu, daha suskun

Daha olgun, daha kırgın

Daha yalnız, daha yorgun



Birini tandık bir vişne ağacının dibine ektim

Soramadım filizlendi mi, sürgün verdi mi



Birini çok sevdiğim bir dostta unuttum

istedim, geri vermedi, meğer benden pek haz etmezmiş



Birini büyük bir aşk uğruna ateşlere attım

Bilerek, isteyerek, ama asla pişman olmadım

0 yorum:

Yorum Gönder